dinsdag 6 februari 2018

Gaslucht in meterkast

Als u vermoedt dat dit aardgas is, . Lees in dit blog van Strooming alles over gaslucht in de meterkast en wat te doen. Of schakel Strooming in voor een geuronderzoek om gassen te achterhalen. Sluit dit venster is uw netbeheerder voor gas.


Wij hadden u graag als klant geha maar u heeft een andere netbeheerder voor uw . Wat te doen bij een gaslucht in de meterkast.

Zolang gas veilig in de leidingen en slangen blijft is er niets aan de hand. Toch kunnen er door omstandigheden . Er is bij mij thuis een verbouwing. Nu ruik ik een lucht bij de meterkast.


Twijfel of dit een gaslucht is of niet. Iemand enig idee of dit kwaad . Het lijkt een soort gaslucht , maar niet het gas wat uit je gasfornuis komt. Dat ruikt namelijk anders, heb ik aan.


In de meterkast ruik ik ook niks.

Gaslucht in huis kan duiden op een gaslek. Mocht u gas ruiken, open dan ramen en deuren, sluit de hoofdkraan in de meterkast en gebruik geen vuur. Mijn ruikzintuig zeg tegen mij dat mijn huis ruikt naar gas , vooral bij het voordeur of keuken.


Is de meterkraan binnen handbereik? Ga buiten naar een plaats waar je de gaslucht niet meer ruikt. Daar kun je je gsm veilig gebruiken.


Er hing een erg stinkende geur in de hal, na onderzoek blijkt het uit de meterkast te komen. Nu ben ik erg bang dat het gas is. Stankoverlast: rioollucht of gaslucht is vervelend en soms gevaarlijk. Ruikt u brandlucht bij de meterkast ? Een erkend installateur kan u van dienst zijn. Enduris is de regionale netbeheerder in Zeeland voor elektriciteit en gas.


Enduris staat voor veilig, betrouwbaar en kosteneffici. Bewaar een zaklantaarn en batterijen in de meterkast. Controleer de groepenkast: is de aardlekschakelaar uitgeschakeld? En mocht je duidelijk gas ruiken of zelfs een sissend geluid horen, ga dan niet op.


De hoofdgaskraan zit vlak voor de gasmeter, meestal in de meterkast , al kan . Mensen die gaslucht denken te ruiken bij de meterkast of in het portiek, kunnen het landelijk storingsnummer bellen.

Een monteur van de netbeheerder komt . Zodra de gasdruk herstelt zal gas onverbrand uit het fornuis stromen waardoor bij. In een appartement: de meters staan in een meterkast in de gang van het. Deze netbeheerders zijn verantwoordelijk voor zowel uw energie als uw gas. Afsluiten in de meterkast gas : € 22Aansluiten in de meterkast : € 2200 . De alarmbellen gaan direct bij je af, want dit is groter dan een gaslucht uit de meterkast.


Je bent nog niet eens bij de betreffende woning, laat . Gas is een van de nutsvoorzieningen in uw woning zitten. U kiest zelf uw energieleverancier voor gas. Ik ruik een gaslucht in de woning, wat kan ik doen ? Open bij een sterke gaslucht de ramen en gebruik geen vuur en elektrische schakelaars.


KRIMPEN AAN DEN IJSSEL - Donderdagavond juni ging de brandweer met spoed onderweg voor een gaslucht aan de . Er wordt daar geadviseerd om van tijd tot tijd je neus in de meterkast te steken om te ruiken of het naar gas ruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts