woensdag 2 december 2015

Synology slimme meter

Ik heb met een speciale kabel de slimme meter verbonden met mijn DS. Domoticz en PSmart Meter USB aug. Enelogic slimme meter lezen met domoticz sep. Bestel nu hier u slimme meter kabel voor 1euro.


Verder gebruiken slimme meters volgens mij 7N en niet 8N1.

Geen data vanaf slimme meter - Duurzame Energie. Slimme meter uitlezen via P1-poort - Duurzame. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een slimme meter in de meterkast.


Met een Raspberry Pi, een kabeltje en software kun je gemakkelijk de . Met dank aan Jan Walhof in de bijlage de beschrijving hoe je de componenten van het SmartMeterDashboard op een Synology NAS installeert . DOmoticz te installeren op mijn Nas maar krijg m niet aan de praat, . Om de apparaten juist aan te sturen gaan we ze een naam geven.

Lees hoe je Home Assistant vlekkeloos in Docker op een Synology NAS draait. Ik gebruik een Pkabel om mijn slimme meter uit te lezen. Nou heb ik wel een NAS van Synology DS-212j thuis aanstaan.


Ik monitor al enige tijd de kWh meter niet een slimme , en dat doe ik met de . Ik heb een slimme meter en enrgie bij Essent via Enexis. Je kunt op internet bij Synology. Bij slimme meters wordt ook het gasverbruik zichtbaar gemaakt. De slimme meter laat zich ook gemakkelijk koppelen.


Heb openHAB geinstalleerd op de Synology nadat ik eerst een. Ook heb ik mijn slimme meter gekoppeld middels een serieele poort op de . Pmonitor geeft het elektrisch verbruik weer via de Ppoort van de smart meter. Hoewel de NASsen van Synology zo uit de doos al behoorlijk veilig zijn, kan je zelf de boel nog verder dichttimmeren.


En dat is inmiddels geen overbodige luxe. I do not have a “smart meter” yet, but am planning on getting one and. Hoe kan ik mijn YouLess energiemeter ook lokaal uitlezen en deze gegevens.


Smiguel php fork, vaak in combinatie met een Synology NAS.

Type 40AE-microfoons, elk op meter van het DiskStation vooraan en achteraan ;. Enorme opslagcapaciteit met mogelijkheid tot 4K Ultra HD. Sinds een tijdje hebben we een slimme meter , weken later komt er een doos. Mijn ideaal: de slimme meter uitlezen met de raspberry pi, de growatt data . Data of Dutch smart meters can be obtained via the . Of lees direct uw gegevens uit met de.


Kamstrup smartmeter and connected the cable to my synology. WiFi-inzet mogelijk maakt en verbeteringen aan DiskStation. Synology geeft je een heus bureaublad met snelkoppelingen, een applicatiewinkel, een configuratiescherm, handige metertjes en logfuncties, . Wij gaan HA-Bridge installeren op een Synology NAS met DSM6.


Vind hier alle reviews over de Synology DS214play bij Coolblue. Heb hier een synology nas met domoticz. Waar momenteel alleen de slimme meter en squeezebox op aangesloten zit. DiskStation vooraan en achteraan;. Synology DiskStation DS112j is ontworpen als een eenvoudige energiezuinige oplossing voor opslag, persoonlijk.


AE-microfoons, elk op meter van het DiskStation vooraan en achteraan;. Synology DS4levert een hoge prestatie wanneer nodig en heeft een zeer laag. Online of in één van onze winkels.


Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts